بهترین استروئیدهای آنابولیک در دوره حجم

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

موضوعات

نویسندگان

امکانات جانبی

بهترین استروئیدهای آنابولیک در دوره حجم

بازدید: 2968
بهترین استروئیدهای آنابولیک در دوره حجم

هنگامی که بحث مصرف استروئید‌ها برای افزایش حجم مطرح میشود یک دوره حجم باید دارای ۳ ویژگی‌ اساسی‌ باشد.استفاده از ترکیبات آنابولیکی مناسب، رژیم غذایی مناسب و برنامه تمرینی مناسب می‌باشد.رژیم غذایی و برنامه تمرینی دو بحثی‌ هستند که معمولا در مورد آنها اطلاعات زیادی وجود دارند و به طور کلی‌ اگر بخواهیم بگوییم شما در رژیم غذایی دوره حجم باید بیشتر از آنچه که کالری میسوزانید کالری مصرف کنید و برنامه تمرینی شما نیز باید شامل انجام تکرار‌های آهسته با وزنه‌های سنگین و ریکاوری زیاد باشد.
اما استفاده از یک مجموعه استروئیدی صحیح برای افزایش حجم میتواند کمی‌ سردرگم کننده باشد.هنگامی که می‌خواهید در برنامه حجم خود از استروئید‌های آنابولیک استفاده کنید بسیار حیاتی می‌باشد که شما نه تنها از استروئید‌های مناسب استفاده کنید بلکه باید از آنها با روش صحیح استفاده شود.با خواندن این مقاله شما در مسیر صحیحی برای عضله‌ سازی خود قرار خواهید گرفت.
بهترین استروئید‌های آنابولیک برای افزایش حجم
استروئید‌های آنابولیک مواد شیمیایی دارویی هستند که نقش طبیعی هورمون‌های بدن را برای ما تقلید میکنند.به دلیل ماهیت شبه هورمونی آنها استروئید‌های آنابولیک میتوانند افزایش حجم و قدرت بسیار قابل توجهی‌ را ایجاد کنند.پس بنابراین اگر هدف شما یک عضله‌ سازی مناسب در سریعترین زمان ممکن می‌باشد استروئید‌های آنابولیک انتخاب‌های خوبی‌ هستند.اگرچه شما همچنین باید به شدت مراقب عوارض جانبی آنها نیز باشید.
اولین داروی افزایش دهنده عملکرد ورزشی در دهه ۵۰ میلادی گسترش یافت و بعد از استروئید‌های بسیار گوناگونی که برای اهداف عضله‌ سازی تولید شدند اما تنها از میان آنها تنها موارد محدودی هستند که واقعا تاثیر گذار هستند.در ادامه بهترین استروئید‌های آنابولیک را برای شما نام خواهیم برد :

۱) دیانابول
دیانابول که به نام متاندروستنولون نیز شناخته میشود یک استروئید آنابولیک می‌باشد که هم در فرم تزریقی و هم در فرم قرص وجود دارد.بسیاری از بدن سازان نوع قرص آن را ترجیح میدهند.این استروئید ابتدا در دهه ۵۰ میلادی توسط یک شرکت دارویی سوییسی به نام سیبا تولید شد.امروزه دیانابول یکی‌ از محبوب‌ ترین استروئید‌های آنابولیکی میان بدن سازان می‌باشد و این محبوبیت به خاطر فاکتور‌های گوناگونی می‌باشد که در زیر بیان میشود :
#موجود در دوز‌های متنوع (نظیر ۵ میلی‌گرم، ۱۰ میلی‌گرم و قرص‌های ۵۰ میلی گرمی)
#طول دوره کوتاه ۶ هفته ای
#ارزان تر بودن نسبت به سایر استروئید‌های آنابولیک
علاوه بر مزیت‌های ذکر شده دلیل اصلی‌ محبوبیت این استروئید افزایش حجم و قدرت در سریعترین زمان می‌باشد.هنگام استفاده از دیانابول افزایش حجم ۷-۱۵ پوندی در ۴-۶ هفته چیز غیر عادی نمی‌باشد.به همین دلیل است که دیانابول به عنوان یکی‌ از بهترین استروئید‌های آنابولیک در نظر گرفته میشود.
هشدار!!!
دیانابول معمولا نسبت به سایر استروئید‌ها دارای عوارض جانبی بیشتری می‌باشد.به همین دلیل استفاده از یک برنامه دقیق و هوشمندانه برای این استروئید برای رساندن کاهش عوارض جانبی به حداقل ممکن ضروری می‌باشد.بدون هیچ شکی‌ دیانابول میتواند حجم بسیاری را برای شما ایجاد کند اما دارای عوارض جانبی نیز می‌باشد که ممکن است سلامت شما را به خطر اندازد.بنابراین با توجه به اهداف خود باید ببینید که مصرف آن برای شما ارزشش را دارد ‌یک خیر؟
واقعیت این است که بسیاری از بدن سازان حرفه‌ای، ورزشکاران و افرادی که سخت افزایش وزن پیدا میکنند تصمیم به عدم استفاده از این استروئید میگیرند و دنبال راهکار‌های ایمن تر میگردند.

۲) دکا دورابولین
دکا دورابولین که نام تجاری هورمون ناندرولون دکانوات می‌باشد در دهه ۶۰ میلادی در فرم قابل استفاده تولید و گسترش یافت.همانند دیانابول دکا دورابولین نیز در دوره حجم دارای محبوبیت بسیار زیادی می‌باشد.دکا یک استروئید شبه پروژسترون می‌باشد که باعث افزایش حجم ماهیچه‌ها و قدرت و همچنین کمک به ترمیم مفاصل میشود.
اثرات جانبی استروژنیک و آندروژنیک دکا دورابولین زیاد نمی‌باشد و به همین دلیل اگر شما نیز می‌خواهید که در دوره پاکسازی استروئید‌ها از بدن وقت و سرمایه زیادی را از دست ندهید این استروئید گزینه‌ بسیار مناسبی می‌باشد.به علاوه اگر همراه آندروژن‌های قوی تر مصرف شود دکا دورابولین میتواند به شکل موفقی‌ و بدون عوارض جانبی مورد استفاده قرار بگیرد.طریقه مصرف ایده‌آل دکا دورابولین ۴۰۰ میلی‌گرم در یک دوره ۱۲-۱۶ هفته‌ای می‌باشد.

۳) آنادرول
آنادرول با نام تجاری آنادرول ۵۰ نیز شناخته میشود.این هورمون اکسیمتولون یکی‌ از قوی‌ترین استروئید‌های آنابولیک موجود می‌باشد.آنادرول باعث افزایش قدرت و افزایش حجم و وزن سریع میشود به طوری که بعد از مصرف یک دوره ۴-۶ هفته افزایش وزن ۲۰-۳۰ پوندی دور از دسترس نمی‌باشد.مسلما آنادرول یکی‌ از قویترین استروئید‌های آنابولیک موجود می‌باشد.
اگرچه آنادرول دارای یک قدرت بسیار زیاد می‌باشد اما به شدت نیز سمی می‌باشد.مصرف این استروئید نیاز به یک برنامه کاملا دقیق و محافظه کارانه هم در دوره مصرف آن و هم در دوره پاکسازی بدن دارد.توصیه میشود که از آنادرول بیشتر از ۴-۶ هفته استفاده نشود.بیشتر از این مدت زمان سلامت شما در منطقه قرمز قرار خواهد گرفت.
آنادرول همچنین به شکل غیر عادی تمایل به ایجاد احتباس آب در بدن دارد و همچنین میتواند باعث افزایش فشار خون و بزرگی‌ و افتادگی سینه‌ها در مردان شود.به همین دلیل توصیه میشود که همراه مصرف این استروئید از یک مهار کننده آروماتاز با کیفیت نیز بهره ببرید.

۴) تستوسترون
تستوسترون اولین استروئید آنابولیکی بود که ساخته شد.این استروئید از مشتقات مصنوعی هورمون جنسی‌ مردانه می‌باشد که در بدن به طور طبیعی تولید میشود.تستوسترون برای سلامت و تندرستی شما ضروری می‌باشد.این هورمون همان چیزی است که شما را تبدیل به مردی که هستید کرده است.مزایای این هورمون در بدن بسیار زیاد می‌باشد اما در اینجا چند مورد از مزایای آن در عضله‌ سازی را برای شما نام خواهیم برد :
#بهبود سرعت ریکاوری
#افزایش سلول‌های قرمز خون که باعث افزایش استقامت شما میشود
#جلوگیری از تجزیه ماهیچه‌ها و تجمع چربی‌‌ها در بدن
#بهبود فرایند سنتز پروتئین و در نتیجه بهبود عضله‌ سازی
از آنجایی که تستوسترون یک پیش ماده حیاتی برای افزایش حجم و قدرت ماهیچه‌ها می‌باشد به همین دلیل بسیاری از استروئید‌های آنابولیکی دارای بخشی از این هورمون درون خود هستند.مشتقات زیادی از تستوسترون موجود می‌باشد که برای مبتدیان ممکن است سردرگم کننده باشد.این مشتقات با نام تستوسترون استر‌ها شناخته میشوند.

تستوسترون استر‌ها چه میباشند؟
تستوسترون استر به بیان ساده به یک کربن اضافه متصل شونده به مولکول اصلی‌ تستوسترون می‌باشد.کربن استر تعیین کننده میزان حلالیت استروئید در جریان خون و در نتیجه میزان آزاد سازی آن می‌باشد.تعداد کربن استر‌های متصل شده تعیین کننده میزان حلالیت استر مورد نظر هنگام ورود در بدن می‌باشد.
هرچقدر تعداد کربن استر‌ها بیشتر باشد هر کدام از آنها نظیر یک بوفر عمل کرده و آزاد سازی استروئید در بدن را کند تر خواهند کرد.مشتقات زیادی از تستوسترون موجود می‌باشد که هم دارای زنجیره‌‌های کوتاه و هم بلند از استر‌ها میباشند.
برای مثال تستوسترون اتانتیت دارای ۸ کربن متصل به خود می‌باشد که همین موضوع نیمه عمر آن را بیشتر کرده است.برعکس آن تستوسترون پروپیونات تنها دارای ۳ کربن متصل می‌باشد که به همین دلیل نیمه عمر آن بسیار کوتاه می‌باشد.تستوسترون اتانتیت گاهی اوقات همراه با دیانابول مصرف میگردد تا اثرات آروماتاز دیانابول را محدود کند.

ترنبولون

ترنبولون یکی‌ دیگر از استروئید‌های آنابولیک کارامد می‌باشد که هم خانواده استروئید محبوب دکا دورابولین می‌باشد.برای اینکه نسبت به قدرت ترنبولون آگاه شوید آن را در مقابل تستوسترون قرار میدهیم.گرچه تستوسترون یک ترکیب قدرتمند می‌باشد اما در مقایسه با ترنبولون تستوسترون یک استروئید سبک تر به نظر خواهد آمد.
به عبارتی ترنبولون ۵ برابر قویتر از تستوسترون در خواص آندروژنیک و آنابولیک می‌باشد.گرچه این مقدار قدرت ممکن است شما را در ابتدا غافلگیر کند اما وقتی‌ بدانید که از این استروئید برای افزایش حجم گاو‌ها استفاده می‌شده است دیگر زیاد تعجب نخواهید کرد.بر خلاف بسیاری دیگر از استروئید‌ها ترنبولون آروماتاز نمی‌باشد.به همین دلیل این استروئید از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا در بدن باعث احتباس آب نمی‌شود.به جای آن شما دارای ماهیچه‌های سفت و برجسته و تفکیک شده خواهید شد.
سه نوع ترنبولون استر قابل تزریق با نیمه عمر‌های مختلف وجود دارد.نام این سه ترنبولون استات، اتانتیت و هگزاهیدروبنزیل کربونات می‌باشد.از آنجایی که این استروئید دارای قدرت بسیار زیادی می‌باشد و باعث عضله‌ سازی سریع میشود میتواند به خوبی‌ همراه با دکا و دیانابول مصرف شود.

بهترین دوره برای افزایش حجم
اگرچه در بالا به چند مورد از بهترین استروئید های آنابولیک برای افزایش حجم اشاره کردیم اما تستوسترون اتانتیت، دکا دورابولین و دیانابول را میتوانیم سه استروئید برتر در افزایش حجم بنامیم.اکنون بیایید نگاهی‌ دقیق تر به این سه استروئید داشته باشیم.

دیانابول
دیانابول یک استروئید بسیار محبوب می‌باشد که یکی‌ از بهترین استروئید‌ها در افزایش حجم می‌باشد.این استروئید دارای یک فرمول بسیار قدرتمند می‌باشد که به آن یک قابلیت خاص در ایجاد یک محیط آنابولیکی و افزایش احتباس نیتروژن درون بافت‌های ماهیچه ا‌‌ی داده است.این امر باعث افزایش انرژی و عضله‌ سازی سریعتر خواهد شد.
تستوسترون اتانتیت
اتانتیت که یکی‌ از مشتقات تستوسترون خالص می‌باشد به این دلیل بسیار مهم می‌باشد زیرا که هورمون تستوسترون برای عضله‌ سازی و حفظ آن در بدن مردان دارای اهمیتی بسیار زیاد می‌باشد و نقش‌های مفید زیادی را در بدن به عهده دارد.

دکا دورابولین
نام مستعار این استروئید پادشاه قدرت می‌باشد.دکا یک استروئید کامل برای افزایش حجم می‌باشد.دکا باعث کاهش چربی‌ بدن، افزایش انرژی و از همه مهم تر افزایش حجم عضلات میشود.

عوارض جانبی دوره حجم
اگرچه استروئید‌های آنابولیک بسیار نتیجه بخش هستند اما مصرف آنها دارای عوارض جانبی احتمالی‌ نیز خواهد بود.این عوارض جانبی در هر فردی متفاوت می‌باشد و معمولا بستگی به نوع استروئیدی دارد که فرد از آن استفاده کرده است.رایج‌ ترین عوارض جانبی آنها عبارتند از :
#آسیب به کبد
#عوارض جانبی آندروژنیک متنوع نظیر پرخاشگری، ریزش مو با الگوی مردانه، ایجاد آکنه و چربی‌ پوست
#ایجاد تغییر در شکل سینه‌ها در مردان و آویزان شدن آنها
#احتباس آب در بدن که نتیجه آن پف کردن بدن فرد می‌باشد فرد مصرف کننده معمولا در ناحیه صورت و گردن دچار پف کردگی میشود.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 12 بهمن 1398 ساعت: 11:47 منتشر شده است
نظرات()

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 78
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 2
بازدید دیروز بازدید دیروز : 1
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 1
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 7
بازدید ماه بازدید ماه : 62
بازدید سال بازدید سال : 265
بازدید کلی بازدید کلی : 9976

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.191.195.110
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان موزیک و آدرس music95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود